فوت و فن

ساخت وبلاگ

اگرچه لامبورگینی سنتناریو در ماه مارس در نمایشگاه اتومبیل ژنو سال ۲۰۱۶ رونمایی شد؛ اما از آنجا که بازار اصلی این اتومبیل فوق سریع در آمریکا قرار دارد، مراسم دیگری مختص مشتریان مهم و خبرنگاران در لس‌آنجلس برگزار شد.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 135 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 0:49

اگر عفونت مثانه به سرعت درمان نشود، ممکن است با درگیر کردن نقاط دیگر بدن مانند کلیه، شما‌ را به پرداخت هزینه‌های درمانی بیشتر وادار کند. با این حال شما می‌توانید با استفاده از چند روش درمانی‌ خانگی ساده و بسیار کم هزینه از شر این بیماری خلاص شوید.

۱. برگ تربچه
عفونت مثانه را می‌توان با کمک عصاره برگ تربچه درمان کرد. بدین منظور آب برگ‌های تربچه را گرفته و روزی ۲ مرتبه، به مدت ۳ هفته از این نوشیدنی بنوشید.

۲. آب گرم
استفاده از آب گرم و نشستن و قرار دادن لگن در آن هم می‌تواند در درمان و بهبود عفونت مثانه مؤثر باشد.

۳. اسفناج
تلفیق عصاره‌ اسفناج تازه با آب نارگیل برای درمان عفونت مثانه بسیار مفید است. این محلول به دلیل اسید نیتریک و پتاسیم موجود در اسفناج به عنوان یک ماده‌ ادرار‌آور عمل می‌کند.

۴. کمپرس آب سرد
استفاده از کمپرس آب سرد بر روی شکم می‌تواند به درمان گرفتگی‌های ناحیه لگن ناشی از عفونت مثانه کمک کند.

۵. سرکه سیب
با نوشیدن مخلوط سرکه سیب، عسل و آب می‌توانید عفونت مثانه را از بین ببرید. توجه داشته باشید قبل از مصرف باید این محلول را خوب هم بزنید و روزی ۲ مرتبه آن را بنوشید.

۶. سیر
سیر یکی از بهترین درمان‌های خانگی برای از بین بردن عفونت مثانه است. برای این کار مقداری سیر را رنده کرده و از صافی عبور دهید. عصاره به دست آمده را به مقداری آب گرم اضافه کرده و ۲ تا ۳ مرتبه در روز، قبل از غذا از آن بنوشید.

۷. روغن چوب صندل
هیچ روشی بهتر از روغن چوب صندل برای رهایی از عفونت مثانه وجود ندارد. مصرف ۲ تا ۳ قطره روغن صندل در روز‌های ابتدایی ابتلا به این بیماری می‌تواند شما را از درد و ناراحتی ناشی از عفونت نجات دهد.

۸. لیمو
چند قطره آب‌ لیمو را به مقداری آب جوش اضافه کرده و اجازه دهید خنک شود. سپس روزی ۲ مرتبه صبح و شب از آن مصرف کنید. استفاده از این محلول نه تنها باعث بهبود عفونت مثانه می‌شود، بلکه درد و سوزش ناشی از این بیماری را نیز بهبود می‌بخشد.

۹. روغن زیتون
چند قطره روغن زیتون و عصاره سیر را با یکدیگر مخلوط کرده و به آن مقداری آب گرم اضافه کنید. روزانه قبل از غذا ۲ تا ۳ مرتبه از این محلول بنوشید.

۱۰. میوه و سبزیجات
میوه و سبزیجات جزو مواد غذایی کم هزینه و مقرون به صرفه‌ای هستند که می‌توانند به درمان عفونت مثانه کمک کنند. به همین جهت، برای رهایی از این بیماری به رژیم غذایی خود میوه و سبزیجاتی مانند مارچوبه را اضافه کنید. همچنین اگر سیگار و مشروبات الکلی مصرف می‌کنید، بهتر است هرچه سریع‌تر استفاده از آن‌ها را کنار بگذارید؛ زیرا نیکوتین موجود در تنباکو برای مثانه و سایر ارگان‌های بدن بسیار مضر است.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 0:49

قرص‌های ضد بارداری یکی از امن‌ترین روش‌های جلوگیری از بارداری هستند. اگر این قرص‌ها درست و در زمان مناسب خود مصرف شوند، در امر جلوگیری از بارداری بسیار موثر واقع می‌شوند؛ اما آیا از عوارض جانبی این قرص‌ها آگاه هستید؟

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 0:49

بازگشت به ریشه ها سخت نیست حتی اگر آنور دنیا باشی. یک حس است که برت می‌گرداند. شروع یک ماه. آغاز یک خاطره. ورق زدن یک آلبوم عکس قدیمی. گوش کردن به نواری قدیمی و ضبط شده از دعای پدر... بازگشت به ریشه‌ها اصلا سخت نیست.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 132 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 21:37

در ماه مبارک رمضان امسال نیز، مشترکین همراه اول می‌توانند با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵ در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 142 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 15:43

مدل‌های X Power، X Mach، X Style و X Max از سری X ال‌جی با امکانات متمایز و ارزش استثنایی معرفی شدند.

ال‌جی از ۴ گوشی جدید در خانواده گوشی‌های هوشمند سری X پرده‌برداری کرد. این مدل‌ها بسیاری از امکانات پیشرفته پرچمداران سری G و V ال‌جی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. ال‌جی X Power، X Mach، X Style و X Max به گوشی‌های X Cam و X Screen می‌پیوندند تا عمق و امکانات بیشتری را به مجموعه محصولات انبوه بازار ارائه دهند. این گوشی‌های جدید از اواخر همین ماه در بازارهای اصلی سراسر دنیا توزیع خواهند شد.

هر گوشی جدید در سری X ویژگی منحصربه‌فردی دارد که مطابق بر نیازهای خاص هر کاربر یا علایق او، مانند ظرفیت باتری بیشتر، پردازنده سریع‌تر، ظاهر زیبا یا نمایشگر بزرگ هستند.

ال‌جی X Power برای کاربرائی طراحی شده که باتری زیادی مصرف می‌کنند؛ این عده از کاربران حتماً شیفته باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر در بدنه باریک ۷٫۹ میلی‌متر خواهند شد. فناوری شارژ سریع PE+ به X Power امکان می‌دهد تا دو بار سریع‌تر از سرعت معمولی شارژ شود و کاربران بتوانند با گوشی خود در مدت بیشتری کار کنند.

ال‌جی X Mach از سرعت انتقال اطلاعات LTE Cat. 9 3CA پشتیبانی می‌کند و پردازنده پرسرعت ۱٫۸ گیگاهرتز آن را نیرو می‌دهد تا بهترین و پرسرعت‌ترین عملکرد را داشته باشد. این دستگاه مجهز به نمایشگر QHD IPS Quantum برای تصاویر واضح و شفاف و شکل منحنی ملایمی است که گرفتن آن را در دست راحت‌تر می‌کند. کاربران با حسگر دوربین بزرگ۱٫۵۵μm  در این مدل توانایی ثبت عکس‌های خارق‌العاده در محیط‌های کم‌نور را تحسین می‌کنند.

ال‌جی X Style خود را با طراحی خاص و شگفت‌انگیزش از دیگر اعضای خانواده خود متمایز می‌کند. این گوشی از خطوط منحنی باشکوه و بدنه بسیار باریکی برخوردار است. ال‌جی X Max نمایشگر بزرگی دارد که تجربه مشاهده بهتری را فراهم می‌کند و یک گوشی ایده‌آل برای مصرف محتوای چند رسانه‌ای است.

برای مشاهده اولین ویدئوی گوشی‌های سری X ، X Power ، به لینک https://youtu.be/eIRZktJVewM مراجعه نمایید.

قیمت و تاریخ دقیق در زمان عرضه محلی اعلام خواهد شد.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 145 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 15:43

کم خونی می‌تواند نشانه‌ای از برخی بیماری‌های جدی باشد. بنابراین بهتر است در وهله اول به پزشک مراجعه کنید تا مشخص شود دچار کم خونی‌های همولیتیک، داسی گویچه یا سیدروبلاستیک نیستید. این نوع کم خونی‌ها می‌توانند اثرات مخربی بر روی بدن داشته باشند و تنها از طریق روش‌های پزشکی مناسب قابل درمان هستند. کم خونی تنها در صورتی رخ می‌دهد که شما دچار کمبود آهن، ویتامین ب ۱۲ و اسید فولیک باشید. بنابراین بدن شما برای درمان کم خونی به مواد غذایی خون‌ساز نیاز خواهد داشت.

در ادامه به روش‌هایی طبیعی برای درمان کم خونی اشاره شده است.

۱- آب سیب و ریشه چغندر
سیب سرشار از آهن و ویتامین‌ است. از سوی دیگر ریشه چغندر نیز غنی از اسید فولیک، فیبر و پتاسیم است. شما می‌توانید با مخلوط این دو میوه شانس خود را برای مبارزه با کم خونی دو برابر کنید. آب سیب را با آب ریشه چغندر و عسل مخلوط کرده و ۲ بار در روز مصرف کنید.

۲- دانه کنجد
دانه کنجد یکی از مواد غذایی است که برای درمان کم خونی بسیار مفید است، به ویژه دانه کنجد سیاه که منبعی غنی از آهن است. یک قاشق چای‌خوری کنجد و عسل را در آب بریزید و به مدت ۲ ساعت صبر کنید تا کنجد‌ها کاملاً خیس بخورند. شما می‌توانید از این مخلوط خمیری شکل ۲ بار در روز مصرف کنید.

۳- شیره چغندر
شیره چغندر یک درمان سنتی برای مبارزه با کم‌ خونی است. شیره چغندر نه تنها حاوی میزان زیادی آهن و اسید فولیک است، بلکه سرشار از ویتامین‌های گروه ب نیز هست. شیره چغندر می‌تواند به تولید سلول‌های قرمز خون سرعت ببخشد. ۲ قاشق غذاخوری شیره چغندر و سرکه سیب را در یک فنجان آب ریخته و به خوبی آن‌ها را ترکیب کنید. یک بار در روز از این مخلوط میل کنید.

۴- اسفناج
مصرف روزانه تنها نصف فنجان اسفناج چیزی است که برای درمان کم‌خونی به آن احتیاج دارید. این سبزی با برگ‌های سبز تیره حاوی مقدار زیادی ویتامین‌های ای، ب ۹، آ، سی، آهن، فیبر، کلسیم و بتاکاروتن است. بنابراین اسفناج را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. نصف فنجان اسفناج را در یک فنجان آب بجوشانید و چاشنی موردعلاقه خود را به آن اضافه کنید تا یک سوپ خوشمزه به دست آید. این سوپ را ۲ بار در روز میل کنید. همچنین می‌توانید یک لیوان آب اسفناج درست کرده، ۲ قاشق چای‌خوری عسل به آن اضافه کنید و هر روز میل کنید. این نوشیدنی را حداقل به مدت ۴۰ روز بنوشید.

۵- گوجه فرنگی
خوردن مواد غذایی که تنها دارای آهن هستند، برای درمان کم خونی کافی نیست؛ زیرا بدن نمی‌تواند تمام آهن مواد غذایی را جذب کند. گوجه فرنگی سرشار از ویتامین سی و لیوکپن است که باعث می‌شود بدن آهن بیشتری را جذب کند. برای درمان کم خونی روزانه یک لیوان آب گوجه فرنگی میل نمایید. همچنین می‌توانید برای جذب بهتر آهن، گوجه فرنگی را همراه با وعده غذایی خود میل کنید.

۶- انار
انار را می‌توان به دلیل خواص مفید بیش از حدش به عنوان یک سوپر میوه نام برد. انار دارای پروتئین، کربوهیدرات، چربی، فیبر، قند و از همه مهم‌تر آهن و کلسیم است. هر روز صبح قبل از صرف صبحانه، یک انار (حدود ۲۰۰ گرم) را بردارید، آب آن را بگیرید و میل کنید.

۷- خرما
خرما یک درمان عالی برای مشکل کم‌خونی است؛ زیرا غنی از آهن، منیزیم، مس، منگنز و کلسیم است. مس موجود در خرما باعث افزایش تولید سلول‌های قرمز در بدن می‌‌شود. چند خرمای خشک را به مدت یک شب تا صبح در آب بریزید و هر روز صبح قبل از صرف صبحانه، ۲ یا ۳ خرما‌ بخورید.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 138 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 8:19

دبی شهری است در کشور امارات متحده عربی که در ساحل شمال شرقی شبه جزیره عربستان واقع شده است. این شهر از جنوب با ابوظبی، از شمال شرق با شارجه و از جنوب شرق نیز با عمان هم مرز است.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 151 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 8:19

گلادیاتور که به معنای شمشیرزن است، در جمهوری روم و امپراتوری روم، به مبارز مسلحی گفته می‌شد که به مبارزات و برخوردهای خشونت‌آمیز با دیگر گلادیاتورها، حیوانات وحشی و همین طور با جنایتکاران محکوم به مرگ می‌پرداخت.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 155 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 8:19

کار کردن در نور کم و بی‌خوابی در دراز مدت بر روی عملکرد چشم‌ها تأثیرات منفی و مخربی خواهد گذاشت. از مهم‌ترین اثرات آن می‌توان به فشار چشم، عدم تمرکز، سر‌درد و درد در نواحی شانه، کمر و گردن اشاره کرد.
اگر به فشار چشم مبتلا هستید، خواندن ادامه این مطلب به شما در کاهش و از بین بردن این مشکل کمک خواهد کرد.

۱. ماساژ چشم‌ها
ماساژ چشم‌ و پلک‌ها به صورت روزانه با افزایش گردش خون در پلک و به ‌خصوص ماهیچه‌های اطراف چشم موجب ایجاد احساس آرامش در این نواحی و رهایی از فشار چشم می‌شود. پیشنهاد ما استفاده از روغن زیتون است. برای این کار به مدت ۳۰ ثانیه و به کمک انگشتان دست، پلک‌ها و ماهیچه‌های بالای ابروی خود را ماساژ دهید. سپس همین کار را بر روی پلک پایین، استخوان گونه و شقیقه‌هایتان تکرار کنید. این کار را ۲ الی ۳ مرتبه در روز انجام دهید.

۲. لمس با کف دست‌ها
این کار یک راه حل مناسب برای افرادی است که مدت زمان‌ زیادی را به صفحه رایانه یا تلویزیون خیره می‌شوند. برای این کار کف دست‌ها را از طریق مالیدن به یکدیگر گرم کنید. سپس بدون لمس کردن پلک‌ها کف دست‌هایتان را بر روی چشمان خود قرار دهید. به مدت ۳۰ ثانیه در همین حالت بمانید. سپس دست‌ها را برداشته و چشمانتان را باز کنید. این کار را ۳ تا ۵ مرتبه در روز تکرار کنید.

۳. نور خورشید
نگاه کردن به خورشید با چشم غیر مسلح در ساعت‌های اولیه صبح یکی از بهترین روش‌ها برای کم کردن فشار چشم و افزایش ویتامین دی بدن است. بدین منظور بین ساعت‌های ۸:۰۰ الی ۱۰:۰۰ صبح در ‌یک فضای باز بنشینید، چشمانتان را ببندید و اجازه بدهید نور خورشید برای ۱۰ دقیقه و به صورت مستقیم به صورت و چشمانتان بتابد.

۴. ورزش دادن چشم‌ها
ورزش دادن چشم‌ها به ‌صورت منظم علاوه بر کم کردن فشار چشم‌ها به بهبود گردش خون و بالا رفتن قدرت تمرکز و حافظه نیز کمک می‌کند. برای انجام این کار ابتدا یک مداد یا خودکار را با فاصله یک بازو در مقابل چشمانتان نگه‌دارید و به آن خیره شوید. سپس بدون از دست دادن تمرکز به ‌آرامی مداد را به چشمانتان نزدیک کنید. در مرحله بعد مداد را به ‌آرامی از چشمانتان دور کنید. این کار را ۱۰ الی ۱۵ مرتبه تکرار کنید. هر‌ چند ساعت یک بار یا در زمان استراحتتان این کار را انجام دهید.

۵. آب سرد
آب سرد می‌تواند با افزایش گردش خون و کاهش درد و ناراحتی در ماهیچه‌های اطراف چشم‌ها به کاهش فشار کمک کند. برای این کار هر ‌زمان که در چشم‌ها احساس فشار و خستگی کردید، مقداری آب سرد بر روی صورت خود بپاشید. در روش دیگر می‌توانید یک حوله را در آب سرد قرار داده و روی چشمانتان بگذارید.

۶. کمپرس آب گرم
یک پارچه یا حوله تمیز را در آب گرم فرو ببرید و بچلانید. دراز بکشید و چشمانتان را ببندید. پارچه را بر روی چشمانتان قرار دهید و یک دقیقه صبر کنید. این کار را ۱ الی ۲ مرتبه در روز انجام دهید.

۷. گلاب (آب گل رز)
گلاب یک آرام‌بخش طبیعی و کاهنده فشار چشم است. ابتدا صورتتان را با آب سرد بشویید و آن را با حوله خشک کنید. سپس ۲ تکه پنبه را به گلاب آغشته کرده و بر روی پلک‌هایتان قرار دهید. ۲ مرتبه در روز این کار را تکرار کنید.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 152 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 21:40

عناوین آرکید یا رکوردی امروزه بخش بزرگی از بازی‌های آندرویدی را تشکیل میدهند، بازی‌هایی که علیرغم نداشتن داستان و محتوای زیاد می‌توانند بشدت اعتیادآور بوده و ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. یکی از عناوین مرتبط با این سبک، Super Sheep یا فرا گوسفند است که در ادامه به معرفی آن میپردازیم.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 18:56

نیروهای پلیس برخی از کشورها برای شناسایی مواد منفجره از سگ‌هایی استفاده می‌کنند که بدین منظور آموزش دیده‌اند. در ادامه با سگ‌‌های متخصص نیروی پلیس سازمان حمل‌ونقل شهر نیویورک آشنا می‌شوید.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 18:56

زمانی که مواد غذایی هضم می‌شوند، مقداری گاز در معده و روده تولید می‌شود که یا از طریق دهان یا به عنوان باد شکم خارج می‌شوند. با این حال، اگر تولید گاز بیش از اندازه باشد، منجر به بروز ناراحتی در معده و روده می‌شود.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 17:36

روز شنبه و پیش از آغاز جلسه مطبوعاتی فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی، برخی عوامل این فیلم مقابل دوربین عکاسان حاضر شدند. شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و بابک کریمی از بازیگران، حسین جعفریان فیلمبردار فیلم و همچنین خود آقای فرهادی، از جمله عوامل فیلم «فروشنده» در کنفرانس خبری این فیلم بودند.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 17:36

ماسک‌های خانگی برای رهایی از جوش و از بین بردن جای جوش بسیار مؤثر هستند. این دستورالعمل‌ها شامل مواد طبیعی هستند که به تغذیه پوست و از بین بردن جوش‌های صورت کمک می‌کنند.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 20:50

تلفن‌های هوشمندی که امروزه در دست داریم و بعنوان یکی از شخصی‌ترین وسایل هر فرد شناخته می‌شوند در معرض خطرهای بسیاری وجود دارند که ممکن است حریم شخصی شما را به خطر بیندازد. در این مقاله به شما اپلیکیشن‌های مناسب برای بالا بردن امنیت تلفن آندرویدییتان را معرفی میکنیم.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 20:50

شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی DS فرانسه در ایران، نوروز امسال با فراهم کردن امکان تست درایو در شمال کشور (خانه دریا) و در تهران تعداد زیادی از هم وطنان را از نزدیک با حس راندن DS5 آشنا کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 128 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 15:29

در ادامه می‌خواهیم نگاهی بیندازیم به چند حشره کوچک که زیبایی شگفت‌انگیزی دارند و این زیبایی شما را متحیر خواهد کرد. یکی از این حشرات عنکبوتی است که به تازگی کشف شده است.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 15:29

روز ۲۴ خرداد ماه شرکت اپل جدیدترین نسخه پلت‌فرم دستگاه‌های همراه خود را معرفی کرد. طبق ادعای شرکت اپل، آی‌او‌اس ۱۰ بزرگ‌ترین رویداد در تاریخ آی‌او‌اس محسوب می‌شود که در ادامه به ۱۰ ویژگی جدید و مهم آن اشاره شده است.

۱. واسط کاربری
شرکت اپل قفل صفحه این سیستم‌عامل را مجددا طراحی کرده است. حالا طراحی جدید قفل صفحه از گزینه بیدار شدن پشتیبانی کرده و دسترسی راحت‌تری به دوربین فراهم می‌آورد. برای دسترسی به دوربین کافی است قفل صفحه را به سمت چپ بلغزانید. اگر قفل را به سمت راست بلغزانید، به صفحه ویجت‌ها می‌رسید.
بخش نوتیفیکیشن‌ها نیز مجددا طراحی شده و ویجت‌ها و نوتیفیکیشن‌ها به شکل حباب دیده می‌شوند. مرکز کنترل نیز به دو شکل تنظیم می شود؛ یکی به حالت لولایی و دیگری با کنترل‌های موزیک. همچنین این طراحی نیز از حباب‌ها بهره می‌برد. علاوه بر این، اگر از اپلیکیشن جدید هوم که میان‌برهایی برای صفحه خانه فراهم می‌آورد، استفاده می‌کنید، یک سربرگ سوم نیز در مرکز کنترل مشاهده خواهید کرد.
شرکت اپل قابلیت تاچ سه‌بعدی را در این سیستم عامل قوی‌تر کرده و حالا می‌توانید با استفاده از تاچ سه‌بعدی به اطلاعات بیشتری از نوتیفیکیشن‌ها یا حتی اپلیکیشن‌های صفحه خانه دسترسی داشته باشید.

۲. سیری
سیری نیز یک سری به‌روزرسانی مختص خود با قابلیت‌های جدید به دست آورده است. با این حال مهم‌ترین تغییر سیری، باز کردن سیری برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن است. حالا سیری می‌تواند از طریق اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی غیراپل نیز پیام ارسال کند. سیری جدید حتی می‌تواند در میان اپلیکیشن‌های عکس شخص ثالث به دنبال عکس بگردد، تماس‌های صورتی از طریق اینترنت برقرار کند یا پرداخت‌ها را نهایی کند.

۳. کیبورد کوئیک تایپ
این کیبورد از طریق هوش سیری بهبود یافته و حالا می‌تواند آنچه می‌خواهید بگویید یا جواب دهید را حس کند. این کیبورد پیام‌های شما را می‌خواند و به شما پیشنهاد می‌دهد رویدادی را ایجاد کنید؛ موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید یا آدرس اخیر خود را به یاد آورید و بهترین ویژگی آن این است که از تایپ چند زبانی پشتیبانی می‌کند.

۴. فوتوز
اپلیکیش فوتوز در آی‌او‌اس جدید بهبود یافته و قابلیت‌هایی به دست آورده که چندین سال است در اندروید وجود دارد. حالا این اپلیکیشن عکس‌ها را روی نقشه به شما نشان می‌دهد و شما می‌توانید آن‌ها را بر اساس چهره دوستانتان طبقه بندی کنید. یکی از قابلیت‌های جذاب این اپلیکیشن، طبقه بندی عکس‌ها بر اساس خاطرات است. این قابلیت عکس‌ها را اسکن کرده و آن‌ها را به صورت اتوماتیک بر اساس منظره خاص، حیوانات، افراد، موضوعات و معیارهای مختلف دیگر در آلبوم‌های مختلف طبقه‌بندی می‌کند.

۵. مپز
اپلیکیشن مپز نیز تغییراتی داشته که از طریق پیشنهاد سریع‌ترین مسیر با پیگیری ترافیک اطرافتان و نمایش مکان‌های نزدیک در طول روز به شما کمک می‌کند. این اپلیکیشن حتی می‌تواند برایتان جا رزرو کند.

۶. اپل میوزیک
حالا اپل میوزیک یک واسط کاربری جدید و اصلاح شده دارد که پیدا کردن آهنگ مورد علاقه کاربر و سازماندهی آن را راحت‌تر می‌کند.

۷. نیوز
حالا اپلیکیشن نیوز نیز واسط کاربری جدیدی دارد. این اپلیکیشن می‌تواند موضوعات فرعی برایتان ایجاد کند، مانند زمانی که دوست دارید اخبار مربوط به یورو ۲۰۱۶ را بخوانید و این اپلیکیشن به صورت خودکار یک طبقه فرعی برای یورو ۲۰۱۶ ایجاد می‌کند. اپلیکیشن نیوز جدید از حق اشتراک پشتیبانی می‌کند. در نتیجه می‌توانید محتوای رایگان و پولی را در یک جا ببینید. همچنین نوتیفیکیشن اخبار فوری روی صفحه خانه نمایش داده می‌شوند.

۸. اپلیکیشن خانه
شرکت اپل می‌خواهد تمام وسایل خانه را از طریق اپلیکیشن خانه کنترل کنید. این اپلیکیشن از تمام لوازم جانبی الکترونیکی هوشمند رایج مانند لامپ‌ها، چراغ‌ها، درها، قفل‌ها، دوربین‌ها، تهویه هوا، پنکه، پریزهای برق، دستگاه‌های بخور، زنگ در و غیره پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید آن‌ها را از طریق آیفون خود کنترل کنید.
این اپلیکیشن از تاچ سه بعدی حمایت می‌کند که به عنوان مثال کاهش و افزایش صدا را امکان‌پذیر می سازد.

۹. فون
اپلیکیشن فون نیز به‌روزرسانی شده است. تمام اپلیکیشن‌های شخص ثالث تماس صوتی از طریق اینترنت حالا می‌توانند از همان صفحه تماسی استفاده کنند که اپلیکیشن فون استفاده می‌کند. اپلیکیشن‌های اسکایپ، وایبر و غیره نوتیفکیشن کاملی روی صفحه به همراه عکس، چند گزینه و یک دکمه لولایی برای پاسخ به تماس نشان خواهند داد.
حالا در دفترچه تماس می‌توانید اپلیکیشنی را انتخاب کنید که می‌خواهید با آن با شماره خاصی ارتباط برقرار کنید.
اپلیکیشن ویس میل نیز حالا یک رونوشت کامل از پیام‌هایی که داشته‌اید، برایتان نمایش می‌دهد، البته در صورتی که تمایل داشته باشید. همچنین حالا این اپلیکیشن می‌تواند شناسایی کند که آیا پیامی که از یک شماره ناشناس آمده، اسپم است یا خیر. این قابلیت قبل از ورود پیام به ویس میل فعال می‌شود.

۱۰. مسیجز
در نهایت اپلیکیشن مسیجز نیز بهبود یافته است. قبل از هر چیزی باید بگوییم این اپلیکیشن حالا از گیف‌های زنده و پخش ویدئو در داخل اپلیکیشن مسیجز پشتیبانی می‌کند. هر گونه فایل چند رسانه‌ای را که بتوان پخش کرد، داخل زنجیره پیام‌رسانی پخش می‌شود.
قابلیت دوم مسیجز دسترسی به عکس‌ها و دوربین زنده بدون خروج از مسیجز است. واسط کاربری این اپلیکیشن ظاهر خوبی دارد و احتمالا بسیاری از کاربران آن را خواهند پسندید.
حالا ایموجی‌ها ۳ برابر بزرگ‌تر هستند و می‌توانید با زدن روی آن‌ها، کلمات را جایگزینشان کنید.
همچنین افکت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید در اپلیکیشن آی‌مسیجز به‌کار بگیرید. حتی می‌توانید از افکت خراشیدن برای نمایش پیام استفاده کنید.
حالا این اپلیکیشن از پیام‌های دست‌نوشته نیز پشتیبانی می‌کند. گزینه پیام‌رسانی دیجیتال آپشن نیز ارائه شده است.
اپلیکیشن مسیجز نیز حالا برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن باز شده و به زودی شاهد یک سری اپلیکیشن پیام‌رسانی جدید در اپ استور خواهید بود که تجربه پیام‌رسانی شما را بهبود خواهند بخشید.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 13:11

ظاهراً مسئولان چین قصد دارند در آینده از اتوبوس‌هایی استفاده کنند که از روی اتومبیل‌های دیگر عبور می‌کنند و بدین طریق از تراکم ترافیک خیابان‌های داخل شهری می‌کاهند.

فوت و فن...
ما را در سایت فوت و فن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی footofan بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 22:51